13. oktober 2023
»Na prvi pogled se zdi, da sta Erotikon in Nosferatu z vidika filmske tematike veliko bolj brezčasna.«
Goričar primerja filme Erotikon in Nosferatu z Mladim Medardom ter izpostavi njihovo brezčasnost.
13. oktober 2023
»Taka zvestoba – ali pa zaslepljenost, kakor želite – je namreč gonilo tragične zgodbe, ki se godi v Mladem Medardu.«
Goričar razmišlja o zvestobi in zaslepljenosti v filmu Mladi Medardo ter njenem vplivu na tragično zgodbo.
13. oktober 2023
»Beethoven, s svojim (sprva) velikim občudovanjem Napoleona, občudovanjem, ki se pozneje sprevrže v prezir in sovraštvo, je vsekakor zelo neposredna asociacija na film Mladi Medardo.«
Goričar povezuje Beethovna in Napoleona z vsebino filma Mladi Medardo ter izpostavi njuno povezavo s filmskimi liki.
13. oktober 2023
»Partitura, ki sem jo napisal zdaj, pa je, vsaj kolikor mi je znano, prva komponirana glasba za ta film sploh.«
Goričar razloži, da je njegova partitura prva komponirana glasba za film Mladi Medardo.
13. oktober 2023
»Ne navdihuje me namreč le trenutek, ko glasba zaživi v temini kinodvorane, v kateri lahko odmislimo vse nepomembnosti, ampak tudi sama pot do tja.«
Goričar deli svoj navdih in proces ustvarjanja glasbe za film Mladi Medardo.